SÖNDAG

Hej :)
Nu var det ett tag sen jag bloggade sist igen, fy på mej. Men har inte orkat ;p I fredags var jag först i skolan, sen var jag hemma och solade på verandan ett bra tag. Sen kom mamma så då åkte vi till stallet så red hon igenom Razzel på banan, och jag hjälpte henne :)

mamma och razzel

Sen på lördagen så träffades jag och Hanna i stallet och tvättade gallrena på boxarna. Sen kollade vi när först annelie på caruso och sen mamma på Razzel red kurs för Pelle. Det gick bra för båda två :) Sen åkte jag och mamma hem, och jag klippte gräset (= vääääääldigt solbrända armar, aj!) och sen solade jag igen, och tvingade mamma och pappa att köpa glass åt mig =D sen åkte jag och mamma och handlade.

Och ah, nu ska jag till stallet om en stund. Ska kanske rida med Hanna :D
Hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0