POWER PUFF PINGLORNA

Haha, tänkte bjuda på lite fina bilder från våran powerpuffpinglorna film snäll som jag är =D

När vi nyss var skapade.


När vi presenterar oss. Pernilla-Blomman. Jag-Buttran. Amanda-Bubblan.


När onda apan Mojo-jojo (klara) snor godis från offret(sofia)


När vi hör när offret ropar på hjälp


När vi springer för att hjälpa offret


När offret har berättat för oss vad som hände, jag är sur på bilden för jag ville döda mojo-jojo men det fick jag inte ;)


När Mojo-jojo skapar dom elaka powerpuffpojkarna


Powerpuffpojkarna(karro,ellen,mai)


När vi slåss mot powerpuffpojkarna, observera min karate spark :D


När vi har besegrat dom och Mojo-jojo




haha, det här är troligen inte den bästa film som har gjorts, men den har varit jäkligt rolig att göra, så vad fan gör det :D Bra att vi gjorde något roligt i slutet på sista terminen i franskan, det var på tiden! =D Men ah, jag kommer ju skämmas rätt gött på fredag iallfall när filmen ska spelas upp för alla nior ;dd Men det är bara se glad ut och skratta :D hihho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0