not my day today

ALLT giåt helvete idag. Somna inte förräns 4 inatt på grund av det jävla #¤%/!!%&¤&¤ regnet, som bara öste ner och aldrig slutade ösa ner. Sen vakna jag 10 och kunde inte somna om, så pga av detta har jag gått omkring som en levande död idag. Var fan inte långt ifrån att jag somna när jag stog och mocka i stallet förut. Putsade även alla mina grejer och fixade iordning allt, så nu glänser sadeln, tränset, allt! SEN skulle jag ta in min häst från hagen, första jag ser är att han har en lös sko som har vridit sig, då var klockan runt 4 på em, asa lätt att få tag i  hovslagar pär då, absolut, nemas problemas, HEHe. Inte riktigt så lätt va, ne juste. Iaf ringde till mamma och sa åt henne att ringa pär, trodde dock inte hon skulle få tag i han. Sen när jag kommer in i stallet ser jag att han tar tappat andra framskon helt, TOPPEN. Fattar inte hur han lyckas, var fan inte länge sen vi var och skodde han. Sen kom mamma iaf till stallet, hon hade inte fåt tag på Pär men hon hade smsat honom, så då lyckades jag och mamma iaf plocka av han den lösa skon, så att jag iaf kunde rida igenom razzel på ridbanan en kortis. Sen ringde pär som tur va och vi åkte dit och skodde honom = GLAD EMMA IGEN! Sen åkte vi tillbaka till stallet och knoppade honom, så nu är han fin inför imorn. Men trodde fan där ett tag att min f.d fransklärare Linda som jag kommer så otroligt bra överens med hade kastat en förbannelse över mig  eller nått sånt. Skulle inte bli ett dugg förvånad om hon är en såndär som sitter och sitter och sticker nålar i voodo dockor eller va de heter. Aja, nu ska jag äta lite chips och dricka mycket cola, sen blire sängen eftersom jag ska upp tidigt och tävla imorn. Hoppas det går bra!
Herråa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0