Godmorgon

Sitter här with my computer now, och har precis käkat frullee. Oboy, en macka och flingor och fil. Det är en riktig frukost det! Igår så drog jag till stallet vid 5 med gabirella, vi skulle rida men sen så blev de ju inte så pga av dum hest i hennes stall som inte ville va själv. Så då fick hon cykla med mig i stället i skogen när jag red, så hon fick lite motion ;) Min razzel var stönig och sur och lat och jobbig, så ikväll blire ett dressyrpass på ridbanan! Rätt åt han...
Iallafall, efter stallet igår så drog jag och gabb DIREKT till matbutiken och köpte cola och pringels :-D Sen åkte vi hem till mig och åt upp allt också, + att vi badade i min iskalla pool, guldstjärna till oss! Eller nej förresten, bara till mig, gabriella får en silverstjärna bara, för hon var så seg BÅDE med att komma i poolen och att doppa sig. Feg jävel de där. Men nu så jag gå ut på verandan och lägga mig i solen, och bara njuta av det underbara vädret! Ciao


Jag förra sommarn

gabb förra sommarn, skräll att hon sitter 3 år på stegen innan hon kommer i....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0