FREE DAY

Hejs
Idag är det måndag. I vanliga fall är måndagar jävligt sega, men nu är det bara några få dagar kvar till skolavslutningen, så nu känns det som att dagarna går hyffsat fort i skolan. Herregud vad skönt det ska bli med sommarlov! Dock ska jag förmodligen jobba hos pappa 1-2 veckor, men det är bara bra, then I get some cash!

Idag hade vi först klassråd, sen engelska, sen no, sen lunch (GLASSS) sen slöjd, sen matte och sist so. Fick sluta 2 minuter tidigare på so:n, måste fan vara rekord för att va åsa ;oo Efter skolan skulle jag egentligen med Gabriella L och gymma, men så blev det inte. Så jag och mamma åkte till stan ist och köpte en bh och ett linne till moi. Sen när vi kom hem fika vi, sen gick jag först ut och sprang, sen gick jag och mamma en promenad. Duktig mig :D Madde red razzel idag, så jag fick va lite ledig :) Nu har jag nyss duschat, nu blire teven! =D
herrA



bilder jag fotade igår:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0