2010-06-30

Hej, idag är det sista juni. Känns som att tiden går jättefort, att sommarlovet kommer ta slut snart. Men det är nästan 2 månader kvar innan skolan börjar, 2 månader som jag hoppas blir väldigt, väldigt soliga. Just nu sitter jag här och ska snart ta en macka eller nått, någonting att tugga på iallfall.
Gick upp halv 7 imorse, för idag hade jag morgonfodringen. Red på ridbanan också, gick skitbra. Sen cyklade jag hem från stallet, och vid 11 åkte jag och johan med min faster till soptippen, för hon ska låna våran transport imorn, och den var full i skräp så pappa sa att hon kunde låna den och hon tömde den åt oss, och då sa pappa såklart åt mig och johan att hjälpa faster. Men som den underbara brorsdotter ( säger man så?) jag är så hjälpte jag givetvis till. Får sno åt mig hennes häst caigaz nån dag som tack ;)
Ikväll kommer gabbi och hennes pojkvän också, och louice, så ska vi kolla på lite film och prata, träffar ju nästan aldrig gabriella nuförtiden, när vi inte går i samma klass :c Men nu ska jag dra, pöss




söt bild på mig och gabriella (halva iaf, jag är bra på att ta kort!) från en idrottslektion i 8:an :) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0