15:19

Hejhopp
Sitter här och har tråkigt just nu. har redan varit i stallet, var där i förmiddags och skrittade ut med Emma i skogen, mycket trevligt :) När jag kom hem gjorde jag iornind tacos och åt, och fyfan vad gott det var. PLUS att jag hade cola till, underbart! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, tänkte sola men det kom ju massa moln nu, inte bra alls faktiskt. Behöver bättra på brännan lite. Ikväll ska jag iallafall ner till stallet igen och vara barnvakt åt Emil, Samuel och Emelie, maddes barn. =) Då lär jag bli motionerad på studsmattan iallfall, men det är väl lika bra det. :D Var väl vad jag hade att berätta idag typ, hiho. Hejda!




                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0