Vanilla twilight

Owl City – Vanilla Twilight
Underbar låt, var bara tvungen att få det sagt!
Just nu sitter jag och läser lite bloggar och dricker cola ;) Blev ingen ridning idag, regnet öste ju ner så det lär ju bara ha varit galningar som red idag!

Så jag har typ bara kollat på teve och suttit vid datorn hela dagen. Haha har kollat på alla mina favorit serier på tv:n typ, how i met your mother, scrubs, och 2 ½ men. Haha =D det är bra grejer det.

Igår var jag på släktkalas uppe i stugan, morfar fyllde 78 år :D GRATTIS världens bästa morfar! Dock var det en VÄLDIGT jobbig unge, nämner inga nam host, ni**as som typ förstörde allt. Morfar HATAR honom så när han fick veta att dom skulle komma sa han: "nejmen fyfan" Hahaha det är min morfar det! Sen åkte iaf ungjäveln hem och hans familj, tack! Så jag amanda och samuel åkte ut och rodde i morfars eka, och jag backade in den på sin plats sen när vi åkte tillbaka, jag var typ kung på att ro båt, haha! Men nu ska jag tvinga pappa att hjälpa mig att lägga in en annons på blocket, ingen som vill köpa min ridkavaj ju :(
Au revoir!


Jag och hanna på grillkvällen på baggerud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0