VAAAAAAAAAAAAD.......

...........ÄR DET FÖR DAG IDAG VAD ÄR DET FÖR DAG IDAG JO DET ÄR JOHANS FÖDELSEDAG VAD ÄR DET FÖR DAG IDAG!

Ja som ni säkert fattar fyller min bror år idag, hela 18 år blir han =D
Så imorse väckte vi han med fukost på sängen medans vi sjöng :D mamma och pappa sjöng ja må han leva medans jag samtidigt sjöng vad är det för dag idag osv. Min låt va best!

Sen har jag fixat mig och så och nu väntar jag på att hela tjocka släkten ska komma. Sen ska vi fika osv och tjöta och sen kväll ska jag och hanna gå på bio och se eclipse :D


jag i min nya tröja som kom idag och som jag beställde igår på morronen ;o :D


t-shirtarna jag (mamma) köpte till johan!


hahah kortet som johan fick av mig ;D observara den fina racer bilen som jag har målat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0