onsdag

Hellu, var länge sedan jag skrev något här nu. Men jag har inte orkat. :) Har inte gjort så mycket under den här tiden. Var och tävlade på crk, hur det gick behöver jag ju inte ens skriva, räcker att säga att första klassen gick helt OK anda klassen gickk käpprätt åt helvete. Både jag och razzel fick bensin stopp... Sen har jag gått upp tidigt sön,mån och tis för jag har haft hand om razinne och fölet, för madde har varit i legoland med emil. Men idag fick jag sova hyffsat länge, 10. Mycket bättre än 7. Har städat och grejat idag, för Johan fyller 18 imorn. Så har även handlat 2 t-shirtar åt honom i present, för mammas pengar såklart ;-)

Sen så har vi haft besök från kina, en bekant från kina till krille och lena i k-stad hade en dotter som ville åka till sverige och hälsa på krille och lena, så hon har bott hos dom i 2 veckor nu. Så idag kom dom hit och fikade och sen följde dom med till stallet och så fick Monique rida lite på razzel. Så då fick jag träna min engelska! Tycker synd om kineser i hongkong, dom börjar skolan när dom är TRE år ;o och har bara 3 dagar ledigt vid nyår och jul där :o

men nu ska jag gå ner till köket och hjälpa mamma att baka (provsmaka degen) kärleksmums :D
puss


kom ihåg att rösta på min sko (gjorde en ny):


LÄÄÄÄÄNK:
http://nelly.com/designyourshoe/?obj=FeY4DaYjgaWy9VNx7F4BbSmXj8MJH2yKUKDXkb6EzP3wkDjhJbii#shoeGallery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0