I'm no super man

Tja! Har nyss ätit frukost. Gick upp tidigt igår eftersom jag hade morgonfodringen och jag och hanna f skulle hinna rida innan hon började jobbet, så idag fick ingen väcka mig innan 12. Mamma kom in halv 1 med hanna i telefon så då var jag tvungen att gå upp.

Igår:
1. Morgonfodra, rida ut på razzel med hanna.
2. Åka till annbritt och rida ut på turbo. Kul att rida den gosiga ponnyn igen. :)
3. Åka hem igen. Upptäcka att det inte finns någon mat hemma, så fick gå till ica och köpa våffelsmet, sen fick jag hem och gräddade våfflor till mig.
4. Blev medtvingad att åka och handla, men det var bra för jag tvingade mamma att göra många bra inköp till mig :) Bl.a blommiga fina gummistövlar (till stallet), tresemme schampoo hon tyckte det var för dyrt men jag räknade ut att eftersom det var 900 ml el cl eller va de va så skulle det bli billigare i längden eftersom det skulle bli dyrare att köpa ny liten schampoo flaska varje vecka! Duktig emma!
5. Åka upp till morfar och mormor i stugan och hälsa på. Storförlorade i hollywood och spillde ut dricka, betrakta kvällen som lyckad!


Våfflorna igår, mmmmm!


Idag:
1. Vakna och äta frukost, CHECK
2. Gosa med min tjockiskatt, CHECK
3. Åka till stallet vid 5 och rida med hanna och hanna.
4. Åka hem.
5. Ev träffa hanna och kolla på skräckfilm, hjälp!



Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0