I could really use a wish right now

Tjena! Har inte skrivit sen i torsdags såg jag, i torsdags firade vi johan och jag gick på eclipse, den var bra. Men inte bättre än boken! Sen fre-sön sov jag och hanna fräjdin och hanna jibbefors i maddes hus nere vid stallet, eftersom madde + övriga familjen var i orust på semester. Vi hade skit kul iallafall, på fredan gjorde vi tacos och på lördan grillade vi, och vi eldade inte upp huset :-D
Dock var det liiiite trångt på natten, jag sov i mitten med en hanna på varje sida och både låg as nära så jag låg ihoptryckt som en liten korv, hihi. Och inatt så hade båda somnat men inte jag, och helt plötsligt vrider hanna jibb på sig i sömnen mot mig och typ drar upp benen mot sig så hon knäa mig i magen :cc haha. Idag så busred jag och jibban i stora sommarhagen på razzel och indra, galoppera fram och tillbaka och klättra uppför slänten och hoppa över stocken ;D Men nu ska jag duscha sen ska jag slå på en film och sen SOVA för jag är skit trött.
hejra



jag i torsdags


enda bilden från när vi sov hos madde. Hanna och hanna när vi grillar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0