High on life

Hej.
Sitter här och tycker synd om mig själv, har ont i foten...  Kommer snart till varför jag har ont i fothelvetet.
Min dag:
- åka till stallet, ta in hesten så hovslagar pär kunde sko honom.
- bli hämtad i stallet av faster, åka till g-vik och hämta caigaz
- släppa av caigaz hos jörgen, han ska gå där på sommarbete
- Bli avsläppt i mitt stall igen
- Göra grejerna i mitt stall
- Gå ut och gå mde hanna & Mysan
- Kollade när mamma red
- FÅ FOTEN MOSAD AV EN TJOCK HÄST!
Skulle ta in caruso från hagen, så vänder jag honom för att stänga grinden, och han trampar mig rätt över foten, och tar inte bort hoven först, sen efter typ 10 sekunder flytta han sig, efter att jag hade buttat på han. Så jävla synd om mig :( så nu har jag asa ont i foten och kan knappt röra tårna, och en tå cpar sig hela tiden. Så nu typ haltar jag omkring här hemma och tycker synd om mig själv och dricker cola, det enda bra med idag :c Men nu ska jag fortsätta tjura. HEJDÅ 

When the drugs don't work no more,
you get high on life
That's what they say
when you feeling down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0