everybody in the club put your hands up

Hejsan, jag har trååååååkigt. fyfan :D gick upp 10 imorse och då cyklade jag till stallet och red ut i skogen. Det var varmt! Men hellre det än kallt ju. När jag var klar i stallet så fick mamma komma och hämta mig, har en lat dag idag, hähä. När jag kom hem fikade jag, vi har as mycket fika kvar från när johan fyllde 18. Inte bra, eller ja, gott är det ju men inte bra sen när jag blir värsta fettot som rullar fram :c aja, sen har jag inte gjort mycket alls, kollat på teve, suttit vid datorn, ätit lunch osv. Inte så värst spännande dag alltså. Men nu ska jag duscha. hejda


jag och donna i söndags, red henne då eftersom madde var bortrest :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0