äckeltandläkarejagförbannardagenniuppfanns

Tjo, har precis masat mig upp ur soffan i vardagsrummet för att gå hela vägen uppför den oändligt långa trappan för att kunna sjunka ner i fåtöljen här vid datorn istället, jobbigt liv jag har känner jag ;) Gårdagen var både bra och dålig, dålig på morronen och eftermiddagen/kvällen var bra. Ställde ju klockan tidigt för att jag skulle va hos #¤%&=/"#¤% tandläkarn kl 8.40, mitt i natten alltså, typ. Och precis när jag är i trappan påväg upp till tandläkarn (vågar aldrig åka hissen) så ringer mamma och bara: "du får cykla hem igen, dom ringde nyss och sa att deras utrustning krångla så du får komma tillbaks en annan dag" Jävligt bra att dom ringer 5 min innan jag ska va där och säger det, dom är ju förfan idioter hela högen på folktandvården. Slår va dom att dom njuter av att se oss plågas när dom ger oss sprutor osv. Men då åkte jag iaf hem igen, och gick direkt upp och la mig och sov. Sen sura jag ett bra tag, ända till em när jag åkte ner till stallet där jag tog ut mina aggresioner på razzel.... Haha nejdå Hoppade iaf på banan med razzel och det gick bra så då blev jag glad igen =D (men tandläkarna är fortfarande min ärkefiender, och kommer alltid vara!)

Idag ska jag bara rida igenom razzel lite snabbt på banan, ska ju tävla imorn :) så sen ska jag putsa och packa iordning allting inför imorn. Ska hoppa 95 cm och 1 m. Ska se till att mamma tar lite fina bilder imorn också. Men nu ska jag fortsätta vila mig i form inför imorn innan jag ska till stallet ;) PUSS


jag och razzel i gullspång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0