4 Juli

Tjena
Gick upp 7 idag, bara för att vi skulle flytta massa hinder från kilsviken till bjb :c jag som ville sova... Aja vi åkte direkt till bjb iaf och lassa av massa hinder, sen åkte vi till kilsviken och hämtade dom sista hindrena och dressyrstaketen, och jag rev mig på dressyr staketen flera gånger, så mina armar ser inte så jävla nice ut nu kan jag ju säga. Sen åkte vi tbx till bjb och käka glass, sen lastade vi av dom sista grejerna från lastbilen. Sen åkte jag och mamsen hem, så nu har vi nyss ätit osv, och om en stund ska jag till stallet och hoppa för madde tillsammans med hanna på donna :) och juste, min peps har varit jättesjuk dom senaste dagarna, och nu är han borta   :( hoppas han kommer tillbaka snart, min gosis får inte dö :cc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0