You break me up

Borde egentligen ligga och sova i min mjuka, varma säng just nu. Har nämligen morgonfodringen imorn = gå upp tidigt = BORDE gå och lägga mig tidigt. Men är inte trött juuuuuu. Tror jag ska passa på att åka skidor imorn igen när vi är nere i stallet, det är bra träning för mig det. Då behöver jag inte ha dåligt samvete för all cola jag har druckit idag, men var ju så himla colasugen efter att vi hade åkit skidor så jag kunde inte hejda mig. Jag suger på att försöka bli av med mitt colaberoende. Men aja, imorn ska jag vara nyttig. Först åka längdskidor på morgonen, och sen ska jag och jibban gå och gymma. Sen sak vi även hitta på något efteråt, får se till att hon skyddar mig från colan. Men nej, nu måste jag verkligen sova! Godnatt.

Gravitonas – You Break Me Up
Ellie Goulding – Your Song - Bonus Track


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0