Stockholm i mitt hjärta - Petter

Halluuuu
Var några dar sen jag skrev. I måndags slutade vi mycket tidigare pga sjuk engelskalärare = me like. Så då drog jag och Ida hem till mig och hade lite julbak och gjorde lussebullar och pepparkakor. Blev GÖR gott ska ni veta. Igår så slutade vi också tidigare eftersom engelska lärarn fortfarande va sjuk = me like ännu mer. Så då spenderade jag eftermiddagen med att gå ner till stallet och greja, ochs en plugga inför matteprovet. Som jag då hade idag då, och det gick faktiskt riktigt bra. Var lättare än jag hade förväntat mig. Jobbigt bara att dom hade lagt provet på TTF tiden, efter att vi slutat. Min sista lektion var slutade egentligen halv 1, men fick sitta och vänta tills tjugo i tre, då började provet. Känns rejält träligt när det är mörkt ute på morgonen när man går till bussen, och sen på eftermiddagen när man väntar på bussen hem är det också mörkt. Tur att jag inte slutar så sent varje dag. Men nu ska jag packa iordning lite väskor inför imorn, jag och hanna ska dra till badhuset och gymma och simma(åka rutschkana, bada jacuzzi) direkt efter skolan. Beach 2011, here we come! Hahaha. puss och hej

Jag och Ida på någon franska lektion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0