Ställ oss båda på en våg och snart så flyger du bland stjärnor

Tog mig ingen powernap förut. Nej jag var duktig och istället för att sova så städade jag mitt rum, så nu är det rent och fint inför jul. Skönt att ha den skiten gjort så slipper jag tänka på det imorn. Har ju lite annat inplanerat i mitt schema imorn förstår ni, ska bl.a gå och gymma med hanna. Sen så ska jag och johan ta upp julgranen och klä den och så också, och jaaaa. Det är väl det jag har inplanerat just nu. Stressigt schema som ni märker. Det är inte lätt att vara 16 nuförtiden, bara massa jobb och slit. Får passa mig så att jag inte går in i väggen, kan ju vara lätt att bli utarbetad när man har så fullt upp som jag.

Nu funderar jag iallafall på att ladda hem någon skojig film, kan ju vara lite trevlig sysselsättning såhär på lillördag. Så får det nog bli, dags att sätta johan i arbete alltså! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0