Stalker in your speaker

Trött, trött, jag är tröööööööött. Gick och la mig runt halv 3 igår, och så gick jag upp ca 10 idag, = ingen bra kombination. Var iallafall duktig och gick ut och skottade med mamma och pappa när jag ätit frukost. Vid halv 1 åkte jag till stallet och gick ut och gick med hanna och mysan. Mysan var galen ponny som vanligt. Sen när jag kom hem duschade jag och fixade mig, så sen drog jag, mamma och johan ner till stan, eftersom det var skyltsöndag. Hittade dom här fina skorna på bergqvist:
 
(svartare i verkligheten)

Kunde dock inte köpa dom idag eftersom jag då inte skulle ha råd med julklappar. Så jag ska istället önska mig dom här skorna i julklapp av mina föräldrar. Sen åkte vi iallafall vidare till coop, där köpte jag varsin skiva till mamma och pappa som dom ska få i julklapp. Johan får inget han. Sen har jag inte gjort något mer intressant än suttit vid datorn och teven och fikat. Har träningsverk från gymmet igår. Låren är värst, hemskt. Nu ska jag kolla på ett gossipgirl avsnitt. Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0