Sjunker lite lägre för varje gång jag vänder om

Hejsan. Blev jättesur igår när klockan var 9, det var ju inget desperate housewifes =( Jag trodde ju det så jag hade ställt int mig på det och fixat popcorn och allt, och sen var det inget.... Men aja. Idag är vi ju lediga från skolan, studiedag nämligen. Riktigt skönt, har nyss ätit fukost och så. Annars har jag inte tänkt göra mycket alls idag. måste fixa en grej i engelskan, men det går nog rätt snabbt. Sen i eftermiddag ska jag och gabriella gå ner till stallet och eftermiddags fodra och så, blir nog ganska så väldigt kallt det.

Hämtade ut lite grejer från h&m igår också, hade ju beställt en bikini och en jacka. Allt passa! Helt awesome juuu. Men nej, nu ska jag gå och borsta tänderna innan jag glömmer bort det. puss och hej

OCH JUSTEEEE, MITT SKIT INTERNET SOM HAR KRÅNGLAT KRÅNGLAR INTE LÄNGRE! wihuuuuu!





Bilderna är ifrån lördags eller nått, har inte orkat ladda upp dom tidigare pga av att mitt internet har krånglat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0