Julafton

Klockan är 21:04 och jag är redan svintrött, haha. Gick ju upp tidigt idag och morgonfodrade i stallet. Får väl skylla på det. Fast egentligen kan jag inte skylla på det medtanke på att jag kom hem vid 9 från stallet och då gick jag och la mig och sov till halv 12. Har varit en bra julafton iallafall. Har ätit god julmat, kollat på kalle, öppnat julklappar och fikat. Är nöjd med mina julklappar, fick mest grejer till hästen och det hade jag ju önskat mig också. Men fick även pengar och ett klippkort på gymmet med 10 gånger. Det uppskattas! Så nu ska jag kolla klart på american pie för det hann jag inte igår. puss
Klart pepsolof också ska va fin på jul! :D
Haha, vad glada alla såg ut på korten!


Vill så gärna tro
Men i den film som liknar den som finns
Börjar resan nu gå mot sitt slut
För hjältarna har redan dött
Av avundsjuka svek och sorg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0