I'm torn between heaven and hell

Har inte skrivit sen i måndags såg jag, och eftersom jag inte har något bättre för mig så ska jag skriva ett detaljerat och långt inlägg om vad jag har gjort sen då, men det kommer bilder i slutet så håll ut ;)
I måndags kväll kom gabriella till mig, vi gjorde popcorn och pratade en hel massa, som vanligt! Hon åkte hem runt 11, så då gick jag och la mig en stund efter det.
Igår vaknade jag inte förräns halv 2, eeeeehehe. Fick äta pannkakor till frukost eftersom mamma och pappa skulle äta lunch då. Sen var jag och mamma i stallet och åkte längdskidor med madde på gärdet och gosade med razzel, och provade benskydden, de passade! :-D På kvällen åkte jag till hanna, vi körde bl.a bilspel, fast det fick vi sluta med eftersom hanna hade sönder det, haha. Så då roade vi oss med simpsons-tevespel istället, skitkul! Haha, jag var bra på det, hanna var mindre bra... Sen sov jag över där då.
Idag gick vi upp halv 12 typ, sen segade vi oss vid teven och datorn så vi åkte iväg till hultet vid halv 3 typ, då vare längdskidsåkning igen som gällde! Vi åkte 6 km, gick dock inge bra för mig för mina skidor hade inget glid, stannade typ i nerförsbackarna ;c Pappsen får valla dom. Sen åkte jag hem och åt lite mat, och nu ska jag och mamma åka till stallet. Ah, det var mina dagar. PUSS
fränaste tevespelet ever
Hanna var nyttig och åt apelsin, jag åt skumtomtar......
Koncentrerad, haha
Hanna i mål, bara några meter innan drog hon en fin liten vurpa, hahaha
Och jag i mål, tillslut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0