Hela världen är så underbar, om man är korkad tom och glad

Hallo
Tror historiaprovet gick bra idag, man hade ju pluggat ordentligt inför det så konstigt vore det ju annars. Fick veta idag att jag fick g+ på matten, duger väl. Hade nog förväntat mig lite mer eftersom provet kändes så bra, menmen. Brukar ju va så att det går sämre när det har känts bra, och bra när det har känts dåligt.

Jag har iallfall spenderat min kväll hos Ida tillsammans med Snaris och hennes kille. Vi åt först pizza på empoli, sen köpte vi godis och så och sen kollade vi på Idol. Very trevligt! Nu har jag suttit och kollat lite på vad jag vill ha i julklapp. Tycker gott att mamma och pappa kan ge mig dom här i julklapp:




Allt är från H&M.

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0