En ynklig rad av fotspår, en okänd kontinent

Är ÄNTLIGEN klar med engelska skiten vi ska redovisa imorn. Ska prata om det man skrivit om som man också ska lämna in tror jag, och jag har skrivit om bombattackerna i London 2005. Kommer gå asbra med alla datum och svåra ord jag ska säga, känns härligt. Aja, den saken är ju ur världen efter imorn iallafall.

Nu ska jag gå och göra några sit-upes och jobba bort all cola jag druckit idag. Fy mig. Sen ska jag ta en lång, varm dusch. Hejs.

Du har tänkt allt som sagts om mig
Du kan tro allt du hört om mig
Du kan ställa frågor om sanningen
Finns det en eller finns det tusen?

Jag och peppis, väldigt tydlig,osuddig och fin bild måste jag säga! Men så går det när man har en ickegosig katt som inte vill sitta i knä och vara söt som andra katter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0