Does the pain weigh out the pride?

Fyfan vilken skitdag hittills! Imorse fick jag gå upp tidigt för att hinna med bussen, sen hade vi dans som bara är träligt. Sen historia och då var det segt som vanligt och vi satt bara vid datorerna. Sen vare lunch, vidrig mat som vanligt, så det blev knäckemacka för mig, som vanligt får jag nog lägga till där med... Sen samhäll, sen badhus. Då skulle vi tydligen lära oss kråla, vad nu det är bra för? Gick åt helvete iallafall. Sen kom det underbaraste på hela dagen, fick gå hem uppför långaaa backen upp till djurgårn, på snöigt, jävligt underlag som var skitjobbigt att gå i, medans jag släpade på 2 väskor, ena med datorn i, andra med danskläder + blöta badkläder i. Min axel var typ ur led efter det, hela kroppen blev sne. Nu är jag iallafall på lite bättre humör efter att ha ätit god baconsallad och druckit cola. Men nej, nu får det vara nog med skriverier här för nu, säger som min historialärare Liv, Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0