dangerous day

tja!
Började skolan 9 idag, spöregnade så vi fick skjuss av lollos mamma igen, tack! Fick scheman idag, jag hade faktiskt riktigr bra schema, tror jag slutade 13.40 på måndagar, 15.15 på tisdagar, 12.30 onsdagar, 13.35 på torsdagar och sen 15.15 på fredagar, nått sånt vare. Sen hade vi sovmorron på tisdagar också :) Synd att vi går så sent på fredagarna, menmen, schemat var helt klart bättre än det jag hade i 9:an på djurgårn! Resten av dagen i skolan har vi försökt undvika vattenballonger, första onsdagen efter sommarlovet= nollning! Haha, men jag blev aldrig träffad iallafall. Slutade halv 3 typ.
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem, när hon är hemma ska vi åka till stallet. Hon ska rida och jag ska vara elak ridlärare till henne. Tycker faktiskt hon får börja rida lite oftare, så att hon klarar sig själv dom gångerna hon ska rida så att jag kan få ledigt :) fast hon klarar sig ju själv men hon vill få hjälp så att det verkligen går bra när hon rider osv. Aja ska köpa cola på vägen till stallet, är så jäääääääääääääääävla cola sugen så det är helt galet! ciao


imorse, glad tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0