TRÖTT

Hej
Gick upp halv åtta imorse, åkte direkt till stallet och gjorde grejerna till mysan & razzel, och red på ridbanan. Även mamma red en sväng på razzel, han såg riktigt fint ut. Känns bra att hon börjar komma igång med ridningen, så att jag hinner med att plugga också när jag går natur sen. aja, sen åkte vi till kilsviken iaf. Började med att måla barbie hinder med emma nykvist och ellen. Sen flyttade vi lite hinder och tömde förrådet osv, slet ordentligt iaf så det känns i armarna nu. Men nu ska jag snart åka till stallet igen och ge mysan hennes medicin, sen ska jag äta mat och sen blire att parkera mig i soffan och kolla på gossip girl. Tagga stockholm imorn!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0