JEUDI

Tjenis
Min dag har vart som den brukar vara på torsdagar, extremt rolig,spännande,intressant osv. Den började med att jag gick upp och åt frulle, sen vandrade jag till skolan, så var jag där ända tills halv 2 typ, då gick jag hem. När jag var hemma tryckte jag i mig typ 618 pannkakor, sen trampade jag till stallet på min inte ett dugg tung trampade cykel, sen red jag och grejade, sen cyklade jag hem på min inte ett dugg tung trampade cykel, då stekte jag ägg och gjorde äggmacka, inga fel. Nu ska jag duscha hade jag tänkt mig, sen tror jag att jag hade tänkt mig att kolla på green street hooligans, och där har ni min dag.
Hejrå


OCH för er som inte är lika smarta som mig, så betyder jeudi torsdag på franska! MVG till mig, tack linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0