äntligen fredag!

hola!
kom nyss hem från skolan, alltid lika roligt i skolan. hehe,hehe,hehe. nej men nu ska jag vara lite seriös. Har nyss ätit och nu ska jag snart lyfta röven från stolen och cykla ner till stallet :) blir nog ingen ridning idag, är inte taggad för 5 öre att rida. det regnar nästan och idag är bara en sån dag när man är trött och inte orkar någonting. Fick även veta lite tråkiga saker idag i skolan, dålig stil säger jag bara! men nu ska jag som sagt dra till stallet, kanske kommer ett till inlägg ikväll om ni har riktigt tur. Tänker eventuellt lägga upp bilder på kläder jag vill köpa på måndag när jag åker till stockholm med alla 9:or på min skola.
Ciao



You say it best when you say nothing at all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0